FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Jaki jest status mojego zamówienia?

O  etapach realizacji zamówienia będziemy Cię informować wiadomościami email.

Jaki jest czas dostawy zamówienia?

Proces realizacji Twojego zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu przez nas wpłaty. Czas oczekiwania za zamówienie wynosi średnio 14-18 dni roboczych. Większość zamówień jest doręczana do klienta w terminie do 2 tygodni jednak w niektórych sytuacjach może się wydłużyć do maksymalnie 60 dni roboczych.

Zamówiłem kilka produktów, a otrzymałem jeden.

Jeżeli w zamówieniu znajduje się kilka różnych produktów każdy z nich zostanie doręczony osobną paczką w różnych terminach (przesyłki mogą zostać wysłane z osobnych magazynów).

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

W iCardi dostępnych jest kilka opcji płatności. Możesz opłacić zamówienia poprzez Paynow, skorzystać z szybkiego BLIK’a lub wykonać tradycyjny przelew bankowy na dane z Paynow lub bezpośrednio na nasze konto bankowe:

79 1140 2004 0000 3402 7941 5975
BAD ONLINE TRADING SP. z o. o.
ul. Bohaterów Getta 1/1
58-200 Dzierżoniów

*W tytule należy podać imię, nazwisko i adres email, z którego zostało złożone zamówienie na stronie icardi.pl

 

Czy mogę zamówić produkty za granicę?

Oczywiście, nasze produkty wysyłamy na terenie całej Unii Europejskiej

Jak mogę anulować zamówienie?

Zamówienie możesz anulować w terminie 12 godzin od momentu jego złożenia, po tym czasie zamówienie przechodzi w proces realizacji i nie możemy go anulować. Aby anulować zamówienie skontaktuj się z nami  za pośrednictwem adresu e-mail kontakt@icardi.pl

Chcę zwrócić zamówienie, jak mogę to zrobić?

Aby rozpocząć proces zwrotu należy w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki przesłać wiadomość na adres kontakt@icardi, w wiadomości proszę umieścić WYPEŁNIONY formularz zwrotu oraz zdjęcie zwracanego produktu. Formularz można pobrać tutaj – https://icardi.pl/polityka-zwrotow/

Zwroty produktów z kategorii Stroje kąpielowe i Bielizna możliwe są wyłącznie w oryginalnie zapakowanych w zapieczętowaną paczkę pocztową. Produkty służące do użytku osobistego, mogące mieć, zgodnie z ich przeznaczeniem, kontakt z naskórkiem, włosami lub wydzielinami organizmu, które zostały wypakowane z oryginalnego opakowania nie podlegają zwrotowi.

Nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie 🙁

Jeżeli nie udało
ci się uzyskać odpowiedzi skontaktuj się bezpośrednio z naszą obsługą klienta wysyłając wiadomość email na adres: kontakt@icardi.pl

🔥BLACKFRIDAY🔥 DARMOWA DOSTAWA + rabat z kodem: BLACK10
Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Wygląda na to, że jeszcze nie dokonałeś wyboru.